carporte

Om ventelister og penge under bordet.

carporte

Indlægaf delma » 5/11/2009 16:24

Hejsa
Jeg har et spørgsmål som jeg ikke lige kan finde svar på nogle steder..
Jeg bor i en andel hvor der lige er blevet lavet 6 carporte, disse carporte blev vedtaget ca for 3 år siden, da der kun var 7 ca der havde biler her, og det blev aftalt at ver der ville have en carport skulle betale ca 17.000 kr for den.
Nu er der kommet flere nye til, og der er mange biler her.
Bestyrelsen har senere hen vedtaget at man skulle betale leje for disse carport.
Nu er problemet at dem der først skulle have dem, har fået en, der var så nogle tilbage, og der har foreningen bare givet de sidst ankommende de sidste carporte, uden af spørge nogle andre, og uden at have lavet en liste..
Der er 5 der er flyttet til før disse, og alle ville gerne have en carport, men ingen har fået at vide at de havde lavet reglerne om, så der bare skulle betales leje istedet for de ca 17000 kr.
Så mit spørgsmål er så, kan de bare tildele disse carporte til hvem de nu syntes ?, og hvad gør man i sådan et tilfælde ?, det er ca 1/2 delen i vores andels forening der bestemt ikke er tilfredse, og specielt fordi de ikke har sagt noget om at tingene var blevet lavet om så alle har råd til det nu.
Så vi regnede med at det var dem der så var flyttet ind først der fik dem tilbudt.
Håber i kan hjælpe..

Mvh
Anette
delma
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 5/11/2009 15:52

Tilbage til Ventelister

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron