Installation Pris?

Om etablering og drift af fælles internet, telefoncentral og TV-net i andelsboligforeninger.

Indlægaf blomme » 17/07/2003 00:18

Vi har som andelsforening været ude for at få en løsning der hedder installation af Internett og kabelttv.
1. var på kr. ca. 395.000 inkl. moms.
2. var på kr. ca. 390.000 ekskl.moms.
Vi skal have installeret det i 41 lejligheder.
Er det dyrt eller er det mig der tosset.

Blomme.
blomme
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 16/07/2003 13:10

Blomme

Indlægaf Apostel.net Administrator » 17/07/2003 00:31

Hey Blomme....

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med dit spørgsmål, og tror også jeg kan komme med et kvalificeret svar til dig.... Men er det okay med dig hvis jeg flytter dit spørgsmål fra mit indlæg, og INDSÆTTE det i et nyt indlæg???

For at gøre det mere overskueligt...
Apostel.net Administrator
 

Hey Blomme

Indlægaf Apostel.net Administrator » 25/07/2003 11:30

Hey...

Nu har jeg altså flyttet dit spørgsmål hertil.... Håber ikke det gør noget... Men som Redaktør bliver jeg også nødt til at gøre det lidt overskueligt overfor andre folk udefra......

Blomme, efter hvad jeg kan se er det et ualmindeligt dyrt forslag/tilbud du har fået... Efter hvad jeg lige rundt har regnet ud, så er det omkring 9000 pr. lejlighed.......!!

Hvilke firmaer er det du har fået tilbud fra???

Problemet med kabel tv løsningen er at man også selv skal har en modtager station, og nogle paraboler, det vil sige det koster altså også en del.... Hovedstationen i sig selv koster ca. 200-300.000,-....!!!

En dobbelt PDS kabling burde ikke koste meget mere end ca. 2500 pr/lej. + 500 ekstra for en Coax (tv) kabling......

Har I telefoni i løsningen også??
Apostel.net Administrator
 


Tilbage til Fælles netværk

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron