hvem hæfter for udgifter i forbindelse med rust i rør?

Vil montering af målere medføre besparelser og en mere rimelig udgiftsfordeling eller medfører det blot flere udgifter.

hvem hæfter for udgifter i forbindelse med rust i rør?

Indlægaf mikki » 22/11/2010 11:32

Jeg havde fornylig et problem med min køkkenvandhane, hvor det kolde vand virkede fint, men det varme kun kom i en tynd stråle.

Jeg ringede derfor til vores vicevært. Han stod og kiggede på vandhanen og kunne konstatere det samme som mig: At der var noget galt med den varme hane.
Da han umiddelbart ikke kunne give en forklaring, ville han vende tilbage.

Nogen tid efter ringede jeg til hans kontor for at høre, hvad der skulle ske. Han fortalte, at han ville sende en mand.

Samme dag kom en mand fra vvs-firma. På fem minutter havde han løst problemet, der bestod i, at der havde samlet sig rust i den slange, der fører varmt vand til hanen. Jeg fik derefter en regning på 700 kroner.

Jeg kontaktede bestyrelsen om dette, da jeg er meget utilfreds med, at jeg skal afholde skadereparationer i forbindelse med rust i det fælles røranlæg. Jeg har endnu ikke fået noget svar herom.
Desuden skal jeg da også tilføje, at en vvs-mand kunne jeg jo selv have fundet ud af at bestille, hvis det kom dertil. Eller måske få en håndværker-ven til at lave helt gratis - hvilket ville have været tilfældet.

Jeg vil gerne høre her, hvem der egentlig hæfter i denne sag?
Senest rettet af mikki 29/11/2010 19:51, rettet i alt 1 gang.
mikki
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 4/07/2005 11:33
Geografisk sted: København

Indlægaf mikki » 29/11/2010 19:50

Mon der skulle være mulighed for et svar her, for venter spændt.
mikki
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 4/07/2005 11:33
Geografisk sted: København


Tilbage til Vand, varme og el

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster