har du mistanke om fugt, skimmel, eller ??

Om renovering og vedligeholdelse af ejendommen og lejlighederne.

har du mistanke om fugt, skimmel, eller ??

Indlægaf skimmelramt » 23/07/2010 01:35

har du skimmelsvamp, stort ELLER småt så skal bestyrelsen om de vil eller ej så SKAL de tage dig alvorlig.

og det er FORENINGEN som har udgiften til at betale for udbedring, medmindre at de kan bevise at det er DIG som har brugt boligen forkert (eks, at tørre meget tøj inde)

Der findens IKKE nogle bygningsforsikring som dækker skimmelsvamp.

dette var bare lige GROV skrevet. men jeg er klar på at hjælpe andre andelshavere, som er i denne BIB-situation...

jeg stod i den fra april 07 og frem til sep 09, og så har den sag virkelig fået hjul på og er kørt MEGET VÆRRE end jeg havde troet af vejen,
vi startet med at vi havde skimmel i EN væg.
ligenu, er der skimmel i 3 rum, oprevet gulve i 5 rum helt eller delvis, vi har INTET vægbeklædning på NOGEL vægge.
men som bestyrelsen sagde til mig i de 2½ år det er DIG som bare er sart. JA de mener de så faktisk stadigvæk jeg mener nu bare de er en flok amatør, der sku SKAMME sig :( vi har virkelig manglet en som kunne støtte os i denne sag, og jeg er klar på at støtte andre og guide dem hvad der skal gøres og ikke gøres

hilsen MEGA SKIMMELRAMT
skimmelramt
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16/06/2010 01:51

Indlægaf skimmelramt » 23/07/2010 01:41

jeg er igang med at smide ALT på nettet. men det er en LANG sej, kamp, som har kostet UFATTELIG mange TÅRE, sved, og meget tæt på et ægteskab,

men vi er ALLE blevet raske, vi har været genhuset nu i 8 mdr. vi har IKKE været syge siden vi kom væk fra det BIB, men vi var jo bare SARTE ku kværke bestyrelsen for den udtagelse.. sjovt bestyrelser ikke altid kan komme og sige, ja vi er sku kede af vi tog sådan fejl... puhh det må være klamt og have den smag i munden og vide man har lavet en fejl og så samtid være så perfekt ikke at kunne indrømme man har lavet en fejl...

men jeg er klar med mine kampklare hjælpe midler mod INKOMPATENTE bestyrelser som ikke vil høre på deres MED beborere.. de glemmer bare de blev valgt i den tro de ville det bedste for bygningen og dens beboere og i sidste ende kan de hæmges op på det vis de har handlet i forkert retning.... ja, vi er meget langt inde i alle de her regler og love efter hånden DESVÆRRE
skimmelramt
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16/06/2010 01:51

Indlægaf Nyllis » 24/08/2010 23:21

Hej Skimmelramt

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at få lidt information omkring din situation, da min kæreste og jeg er i fuldstændigt samme situation. En bestyrelse der ikke vil rykke på sig og der sker intet.

Du må meget gerne skrive til mig på pr@inlead.dk - det vil vi blive rigtigt glad for

mvh

peter
Nyllis
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 5/05/2010 10:57

Indlægaf Løvendahl » 26/08/2010 21:35

Hej Skimmelramte,

Kunne du komme konkret ind på, hvordan I fik manglerne (skimmelsvampen) anerkendt som en mangel, foreningen skulle bære ansvaret for?
Samt hvilken fremgangsmåde I benyttede jer af, for at få udbedret manglen?
Og tillige, hvem der i sidste ende skulle bære udgiften, samt begrundelsen herfor.
P.S. Det er altid interessant for alle at høre, hvordan et problem blev løst i sidste ende, husk derfor at skrive, hvordan problemet blev løst.

Venlig hilsen

Løvendahl
Cand.jur.


Kontakt mig hos Justa Advokatfirma på info@justa.dk. - tlf: 75 71 10 00
Brugeravatar
Løvendahl
AndelsGuru
AndelsGuru
 
Indlæg: 414
Tilmeldt: 9/11/2007 01:55


Tilbage til Bygningsrenovering og vedligeholdelse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron