Køb af dødsbo, skjultefejl.

Om renovering og vedligeholdelse af ejendommen og lejlighederne.

Køb af dødsbo, skjultefejl.

Indlægaf Pernillekupe » 28/10/2014 13:45

Min kæreste og jeg købte for 1,5 år siden en andelslejlighed i stuen, andelsboligen var et dødsbo, hvor afdødes datter og svigersøn havde lavet badeværelset.

Faren havde kun boet 1 måned i lejligheden hvor efter han kom på plejehjem og døde.
Faren ejet før et hus som han byttet med hans datter og svigersøn en måned inden hans død.

For omkring et år siden begyndte vores brusekabine at løbe over når vi havde været i bad i 5 minutter, det ødelagde vores træværk på hele toliet, vi fik renset vores afløb tit fremover da vi troede det var fordi der samler sig hår (da jeg fælder meget) i rørene. dette blev ved og tilsidst så slemt at vandet løb ned i betonen og kælderen var et brusebad.

For 1 måned siden kom bestyrelsen forbi og deres advokat ville ligge en sag imod os, dette sagde bestyrelse rolig til, at de lige skulle snakke med os om det.
Efter de har været der har vi haft en ude med kamera nede i faldstammen og det viser sig at røret der er tilsluttet faldstammen er faldet sammen og ødelagt, derfor er det jo klart at der er brusebad i kælderen.

Vi har før haft fat i datteren som siger at det er hendes bror der har hjulpet med at lave det, han er VVS'er, men det eneste hun kan sige er at før gulvet er blevet lukket så er det tjekket af andelsens VVS'ere


Nu mit spørgsmål, hvem skal betale?

Andelsen som hvis VVS'er er godkendt noget der ikke holder?
Tidligere ejere før Datteren?
Os der ejer lejligheden, men intet har lavet i badeværelset?
Eller advokaten der har skrevet under på ingen skjulte fejl?

Jeg håber i kan hjælpe lidt på vej, da vi føler os forvirret og urimeligt gjort.
Pernillekupe
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28/10/2014 13:21

Tilbage til Bygningsrenovering og vedligeholdelse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron