Håndvask og Radiator

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Håndvask og Radiator

Indlægaf Kim_DG » 23/07/2005 12:56

Jeg har købt en andelslejlighed på 63 m2 i Kbh NV. Lejligheden er mildt sagt ramponeret og der skal laves en del.
Førhen har der været vask i soveværelset, men denne er pillet ned for istedet at bruge dette afløb til sælgers vaskemaskine, som han tager med når han fraflytter lejligheden. Det skal siges, der ikke er nogen håndvask ude på badeværelset heller. Radiator i soveværelset kan jeg se også er pillet ned.
Jeg snakkede med en som bor i samme opgang, hun mente, at der var nogen generelle regler, som siger at man godt kan pille håndvask og radiator ned, men at disse ting skal sælger sætte op igen, når vedkommende flytter.
Er det noget nogen herinde kender til?

Det skal lige siges, at det ikke nytter at spørge formanden, da det er hans andelslejlighed jeg skal overtage, så man skal jo vise et eller andet konkret, hvis det evt. findes.

Jeg har desuden også set i vores vedtægter om dette, men der står ikke noget.

Håber der er en der kan hjælpe.
Kim_DG
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 23/07/2005 12:40

Indlægaf cyberduck » 2/08/2005 16:32

Hej Kim_DG.

Se mit svar i dit indlæg under Forbedringer og løsøre i lejligheden.
cyberduck
Novice
Novice
 
Indlæg: 22
Tilmeldt: 25/06/2004 13:24
Geografisk sted: Bagsværd


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron