Behandling af andre mennesker

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Behandling af andre mennesker

Indlægaf karina » 12/12/2005 18:53

hej!
Jeg ville høre om i mener det er okay at en formand taler grimt til en. Jeg var ude for en episode hvor vi ringede til formanden og talte sammen om en klage over at vi have gæster sommetider. Der sagde vi at det jo ikke er et fængsel hvortil hun svare surt at det jo heller ikke var en foreningen for handicappede. Kan man tillade sig at tale sådan til sine andelshavere?
Bestyrelsen ytre sig på en meget negativ og uvenlig måde synes jeg og de mistænkter f.eks. også deres fremlejere som bor i opgangene for at være dem som ødelægger ting og stjæler tøj i vaskekælderen.
Hvad mener i, jeg er forvirret og foraget.
karina
Novice på vej frem
Novice på vej frem
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: 13/11/2005 11:52

Indlægaf kandidat » 13/12/2005 00:17

Det er jo aldrig rimeligt at tale grimt til andre mennesker. Men vi gør det sikkert alle sammen engang i mellem. Du kunne f.eks. have fanget jeres formand på et rigtig dårligt tidspunkt, ikke at det retfærdiggøre handlingen, men det kan forklare den.

Er du såret over det, så skriv et brev til formanden hvor du forklare at du blev såret over den måde I fik talt sammen på.
-Kandidat-

-Har du har læst vedtægterne?-
kandidat
Ekspert
Ekspert
 
Indlæg: 123
Tilmeldt: 19/03/2005 02:35

Indlægaf zuma » 13/12/2005 15:28

Ellers må du jo slet og ret forsøge at vælte formanden, hvis ikke du er tilfreds med dennes måde at udtrykke sig på, men husk at have en ny kandidat i baghånden/de øvrige medlemmers opbakning, ellers kan situationen blive vendt imod dig, og det vil ikke være så heldigt.
zuma
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 11/06/2004 15:44


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron