Regler eller chikane

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Regler eller chikane

Indlægaf Bin Larsen » 19/05/2007 23:20

For ca. 2 år siden købte jeg en ny ikke færdigbygget andelsbolig. Jeg var så tidligt ude, så jeg fik fingrene i boligen som ud af 50 boliger havde den
suverænt bedste beliggenhed. Først troede jeg, at jeg havde gjort et kup,
men nej, min kone og jeg har måtte føle den danske misundelse helt på tæt hold.
Nogle af de andre andelshavere gør nu alt hvad fantasien rækker til, for at
gøre vores liv til et helvede. De forbyder os alt muligt. Vi må ikke lave
skur i haven, vi må ikke lægge fliser i haven, vi må ikke have trailer
parkeret på grunden, vi må ikke lade vores kat løbe uden snor og for bare 2 nætter siden havde vi besøg i vores have, hvor en andelshaverne
sprøjtede vores nykøbte og højtelskede ananasæbletræ med RoundUp. Træet som ellers var fuld af liv er nu helt gul og død. Jeg ved godt hvem han er, men har ingen håndfaste beviser.
Vores bestyrelse styres med jernhånd, af en forstyrret formand, som mener at han ene mand kan bestemme alt i afdelingen. En formand som ikke har en dyt forstand på regler og bestemmelser på andelsboligområdet.
På mandag bliver vores andelsbevis sat til salg, og så håber jeg vi snart kommer ud af dette "andelsbolig-cirkus".
Og så har jeg ikke sagt et ord om de ca. 100 problemstillinger der var, og stadig er i forbindelse med selve byggeriet.
ALDRIG MERE ANDELSBOLIG :(
Brugeravatar
Bin Larsen
Novice på vej frem
Novice på vej frem
 
Indlæg: 33
Tilmeldt: 15/08/2006 11:49

Re: Regler eller chikane

Indlægaf ismand » 1/09/2007 12:59

Bin Larsen skrev:For ca. 2 år siden købte jeg en ny ikke færdigbygget andelsbolig. Jeg var så tidligt ude, så jeg fik fingrene i boligen som ud af 50 boliger havde den
suverænt bedste beliggenhed. Først troede jeg, at jeg havde gjort et kup,
men nej, min kone og jeg har måtte føle den danske misundelse helt på tæt hold.
Nogle af de andre andelshavere gør nu alt hvad fantasien rækker til, for at
gøre vores liv til et helvede. De forbyder os alt muligt. Vi må ikke lave
skur i haven, vi må ikke lægge fliser i haven, vi må ikke have trailer
parkeret på grunden, vi må ikke lade vores kat løbe uden snor og for bare 2 nætter siden havde vi besøg i vores have, hvor en andelshaverne
sprøjtede vores nykøbte og højtelskede ananasæbletræ med RoundUp. Træet som ellers var fuld af liv er nu helt gul og død. Jeg ved godt hvem han er, men har ingen håndfaste beviser.
Vores bestyrelse styres med jernhånd, af en forstyrret formand, som mener at han ene mand kan bestemme alt i afdelingen. En formand som ikke har en dyt forstand på regler og bestemmelser på andelsboligområdet.
På mandag bliver vores andelsbevis sat til salg, og så håber jeg vi snart kommer ud af dette "andelsbolig-cirkus".
Og så har jeg ikke sagt et ord om de ca. 100 problemstillinger der var, og stadig er i forbindelse med selve byggeriet.
ALDRIG MERE ANDELSBOLIG :(
nej det er ikke misundelse fra de andre andelshavere,der er regler som skal overholdes det kunne jo være at der står a i ikke må have fritløbende katte i foreningen,og at i ikke må have fritstående skure på jeres paraceller :smile8:
ismand
Novice
Novice
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 24/07/2007 20:26

Indlægaf Korkia » 1/09/2007 13:30

Bin Larsen blev bandlyst fra forummet for en lille måneds tid siden, så du behøver ikke at spilde krudt på hans gamle tråde.
Korkia
Ekspert
Ekspert
 
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14/03/2005 00:55


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron