"Til Salg" skilt i vinduerne

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

"Til Salg" skilt i vinduerne

Indlægaf PeterLib » 24/06/2007 21:20

Hej Forum

Antallet af andelsboliger til salg i Den Blaa Avis bare stiger og stiger.

Er der nogen der har set "Til salg" skilte i andelsbolig-vinduer endnu?

PeterLib
PeterLib
AndelsGuru
AndelsGuru
 
Indlæg: 245
Tilmeldt: 24/08/2005 22:22
Geografisk sted: København

Re: "Til Salg" skilt i vinduerne

Indlægaf bayswater » 25/06/2007 09:14

PeterLib skrev:Hej Forum

Antallet af andelsboliger til salg i Den Blaa Avis bare stiger og stiger.

Er der nogen der har set "Til salg" skilte i andelsbolig-vinduer endnu?

PeterLib


Hvis du selv eller måske kender nogen, der står og skal til at sælge - så vil jeg varmt anbefale ledigelejligheder.dk. Min lejlighed var solgt dagen efter, den var online, min underbos samme dag... Bevares - det var heller ikke til københavner-priser, men alligevel... Siden har registrerede brugere, som modtager en mail, når der postes en ny lejlighed indenfor ens interesse-postnummer, så folk får automatisk at vide, at nu er der en ny til salg. De skal med andre ord ikke selv lede/søge.

Held og lykke...

PS: Jeg har ingen tilknytning til ovenstående hjemmeside, udover at jeg har brugt den med stor tilfredshed ifm. salget af min egen lejlighed.
bayswater
Ekspert
Ekspert
 
Indlæg: 106
Tilmeldt: 17/03/2006 13:48

Indlægaf moccha » 25/06/2007 12:20

Jeg kørte igennem Vejle bymidte i går og så et stort brunt papskilt hænge på en altan. Det var en andelsbolig.
Kreativt, det lå ud til en af de store veje, så der er god eksponering.
moccha
AndelsGuru
AndelsGuru
 
Indlæg: 268
Tilmeldt: 18/07/2005 09:30


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron