Problem efter salg af andel

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Problem efter salg af andel

Indlægaf Hr. Vestergaard » 14/12/2010 14:25

Jeg står med et problem efter at have solgt en andel d. 1/10-2010 Da jeg ikke har fået penge fra foreningen.

Jeg stod selv for handlen og køber så lejligheden samt overførte pengene til foreningen og skrev under på en købskontrakt(abf) inden nøglerne blev overleveret på dagen.

Derfra har alt stået stille. Jeg fik advide af bestyrelsen at de ikke kunne nå at gøre en kontrakt færdig så hvis det ikke var et problem så de at jeg betalte husleje d 1/10 men lejligheden ville hurtigt blive overdraget så Jeg ville få de fleste tilbage, det fik jeg ikke men køber har dog betalt d. 1/11 og 1/12.

Jeg fik så en sms fra formanden efter at jeg rykkede for pengene c. d. 14/10 om at der var sket en fejl i forbindelse med købskontrakten i forbindelse med nogle rubrikker til vurdering. (lejligheden blev solgt til 35000 og står til 131000).

Jeg sendte d. 30/11 et anbefalet brev til foreningen om at udbetale pengene inden 8 dage, til det har jeg igen fået en sms fra formanden om at de ikke har fået den nye kontrakt tilbage fra køber.

Hvad skal man gøre?
Hr. Vestergaard
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14/12/2010 14:04
Geografisk sted: Hobro

Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron