Inddragelse af loftsrum tørreloft

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Inddragelse af loftsrum tørreloft

Indlægaf Christella » 1/06/2011 11:23

Hej
Er der nogen, der har erfaringer med, hvor meget (meget cirka) man skal regne med, hvis man ønsker at inddrage tørreloft til beboelse. Tørreloftet ligger lige over vores lejlighed og er vel på 30-40 m2. Vi skal have stue evt. værelse deroppe.
Mvh C
Christella
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1/06/2011 11:07

Indlægaf mumsenberg » 12/08/2011 23:59

Hejsa... hvor meget i penge for istandsættelse?
eller hvad mener du?

mvh m
mumsenberg
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 5/08/2011 23:05

Indlægaf Natasja » 17/12/2011 15:39

Hej,

Jeg står overfor at evt. købe en andel, det drejer sig om et baggårdshus på to etager, og det er hele overetagen jeg overvejer at købe, over denne ligger et uudnyttet loftsrum, kun med adgang ved en loftstige udfra min fordør, dvs. der er ikke andre der kan bruge rummet, kun hvis der blev opsat en udendørs trappe. Lejligheden kræver lidt istandsættelse, bla. er der sænket loft med isolering, jeg ønsker at fjerne de sænkede lofter og i stedet ligge isoleringen på loft gulvet. Jeg vil i denne anledning også gerne indrage loft rummet, men er bange for hvilke ekstra omkostninger det kan medføre, kan jeg købe rummet, uden at øge den månedlige ydelse? Som evt ejerforhold? da rummet ikke kan bruges af andre, kan jeg så bare anse det som værende en del af min andel? Og hvilken pris skal sådan en operation ligge i??

Jeg er ret så forvirret og håber der nogen der sidder inde med et godt råd til hvordan jeg bærer mig ad?

Mvh Natasja
Natasja
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17/12/2011 14:47


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron