Hjælp til lang-trukken sag omkring Fejl og Mangler

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Hjælp til lang-trukken sag omkring Fejl og Mangler

Indlægaf Klartnok » 24/01/2012 11:29

Hejsa


Vil høre om nogen har prøvet lignende eller har gode råd?

Jeg har en køber af andel i december 2010 som efterfølgende meldte fejl og mangler. Vi var ueninge om omstændighederne og det har så ført til en advokatsag. Problemet ligger nu i at deres advokat intet har meldt tilbage i lang tid og min advokat siger at vi bare skal vente. Og da vi nu er 2012, så kan i forestille jer lidt ventetiden...

Men i mellemtiden, så ligger der en god sjat penge hos ejendomsadministratoren som intet vil gøre før han har hører fra begge rådgivere (advokater).

Er der noget man gøre for at få fut under sagen eller få nogle af de penge fra ejendomsadministratoren, da han har en god sjat mere end hvad som vi snakker om.


Takkeren på forhånd.
Klartnok
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24/01/2012 08:45

Indlægaf molan » 24/01/2012 11:51

Ikke for at blande mig, når du har en advokat så hør på ham, ellers så skriv igen. Det kan vel ikke skade at skrive igen, etv. med en formulering a la "hvis vi ikke høre fra jer inden" eks. "3 uger betragter vi jer som indforstået med" ... og det resultat du ønsker.

Så, er de nød til at svare for ikke at give afkald på deres ret, dog SKAL de have en rimelig frist. Men alt det der, kan din advokat.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster