Indsigelser fra køber

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Indsigelser fra køber

Indlægaf TimAlvin » 16/03/2013 21:23

Jeg har pr. 1/3-13 solgt min andel.
Jeg har modtaget pengene fra salget minus 5000,-, som bliver tilbageholdt, hvis ny køber skulle have indsigelser.
Jeg kontaktede på 14. dagen andelforeningens formand og gjorde opmærksom på at jeg gerne ville have afsluttet handlen og overført de sidste 5000,-. dagen efter for jeg at vide pr. sms at ny køber har indsigelser.
Spørgsmålet er så her om jeg som sælger også har krav på at få at vide, om der er indsigelser indenfor de 14 dage, som køber har til at gøre disse!!??

Mvh. Tim
TimAlvin
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16/03/2013 20:39

Re: Hjælp!!

Indlægaf molan » 14/05/2013 10:45

Det afhænger jo af hvad indsigelserne på, skjule fejl og mangler kan man gøre indsigels på op til 6 måneder efter at man er blevet bekendt med dem. Ulovlige installationer på EL og VVS, har ingen tidsbegrænsning.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron