Mærkeligt!

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Mærkeligt!

Indlægaf diot » 30/03/2013 20:03

Som tidligere fortalt bor jeg i en forening hvor det hele sejler. Vi fik tilbage i november tre muligheder:
1: Huslejestigning
2: Skrive under på at hæfte pro rata på gælden
3: Aflevere andelsbeviset og flytte

Vi stemte nej. Bestyrelsen gik af. Der blev ikke valgt en ny.
Vi var i fogedretten, og fik at vide at vores ejendom nu ville gå konkurs.

Det mærkelige er at vores administrator og nykredit lever deres helt eget liv. De ubetalte regninger fra fogedretten er blevet betalt. Administrator har sagt til en af beboerne, at vi ikke får lov at gå konkurs. Kreditforeningen kommer med et nyt forslag, når vi er møre nok.

Jeg troede bare at når der ikke er en bestyrelse, så er der ikke nogen forening.
diot
Novice
Novice
 
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17/11/2012 23:28

Re: Mærkeligt!

Indlægaf molan » 3/05/2013 08:18

diot skrev:Som tidligere fortalt bor jeg i en forening hvor det hele sejler. Vi fik tilbage i november tre muligheder:
1: Huslejestigning
2: Skrive under på at hæfte pro rata på gælden
3: Aflevere andelsbeviset og flytte

Vi stemte nej. Bestyrelsen gik af. Der blev ikke valgt en ny.
Vi var i fogedretten, og fik at vide at vores ejendom nu ville gå konkurs.

Det mærkelige er at vores administrator og nykredit lever deres helt eget liv. De ubetalte regninger fra fogedretten er blevet betalt. Administrator har sagt til en af beboerne, at vi ikke får lov at gå konkurs. Kreditforeningen kommer med et nyt forslag, når vi er møre nok.

Jeg troede bare at når der ikke er en bestyrelse, så er der ikke nogen forening.


Det er så der I tog fejl og fejlede ved at stemme nej og ikke følge bestyrelsen, uvidenhed kan være dyr.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster