LEJE af værelse

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

LEJE af værelse

Indlægaf spørger » 26/11/2014 10:31

Måske mit spørgsmål er malplaceret her, henvisninger til hvor jeg kan finde svar er også hjælpsomme! Jeg lejer et værelse af en veninde der er indehaver af en andel. Vi har kun på skrift, at jeg har betalt 3300 i leje siden sidste Februar, og vores aftale er måned til måned. Jeg ønsker at afvikle dette så smertefrit som muligt, men grundet rennovering i kælder netop under mit værelse, må jeg opsige snarest muligt, måske allerede 1.Dec. Jeg har flere gange bedt om forvarsler for de lydgener rennoveringer giver etc, der er med kollosale maskiner der står i tomgang fra 7 el tidl om morgenen. Men da jeg vågner med hovedpine idag, og også en anden beboer (overhører jeg) synes det lugtede brændt igår, dette grundet en "spray" pålagt, må jeg simpelthen fraflytte af helbredsmæssige årsager.
MIT SPØRGSMÅL: Idet jeg flere gange har bedt om forvarsler for disse rennovations gener, disse ikke er imødekommet, kan man da evt bede andelsforeningen om at nedsætte den månedlige ydelse for hende? Tydeligvis har de rennoveringer ejendommen gennemgår konsekvenser for hendes bolig især. Hun er studerende, og ikke det mest organiserede mennesker, så vil helst kunne løse det her i en rolig dialog, og evt med en hjælpende hånd, til trods for at mine egne grænser er overskredet. Tak for jeres tid! - en diplomat.
spørger
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26/11/2014 10:14

Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron