kontorhold

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

kontorhold

Indlægaf karinaelisa » 17/05/2015 15:26

Hej

Jeg vil gerne spørge ang. kontorhold for bestyrrelse. Jeg har i flere år været med i bestyrrelsen i min forening. Sidste år valgte jeg at træde ud af bestyrelsen før Gf. ( jeg var med fra Maj til nov). Har jeg ret til at få kontorhold for den periode ?

Jeg spørge fordi at der har været medlemmer i bestyrelsen der er fratrådt før tid også og de har fået kontorhold for hele året. Lige lede har der været medlemmer som i flere år (stort set) aldrig deltog imøde men de har fået og fik kontorhold i flere år ?

Formanden er ikke så glad for mig da jeg er begyndt at stille "for mange "spørgsmål ang. man behandler andelshaver forskelligt alt efter (især ) hvem hun kan lide. Ligeledes er der andre andelshaver der ikke er med i bestyrelsen som har kan læse maile der kun burde være bestyrelsen , der skulle have adgang til, hvilket jeg ikke mener er i orden.
karinaelisa
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17/05/2015 15:16

Re: kontorhold

Indlægaf molan » 18/05/2015 09:05

karinaelisa skrev:Hej

Jeg vil gerne spørge ang. kontorhold for bestyrrelse. Jeg har i flere år været med i bestyrrelsen i min forening. Sidste år valgte jeg at træde ud af bestyrelsen før Gf. ( jeg var med fra Maj til nov). Har jeg ret til at få kontorhold for den periode ?

Jeg spørge fordi at der har været medlemmer i bestyrelsen der er fratrådt før tid også og de har fået kontorhold for hele året. Lige lede har der været medlemmer som i flere år (stort set) aldrig deltog imøde men de har fået og fik kontorhold i flere år ?

Formanden er ikke så glad for mig da jeg er begyndt at stille "for mange "spørgsmål ang. man behandler andelshaver forskelligt alt efter (især ) hvem hun kan lide. Ligeledes er der andre andelshaver der ikke er med i bestyrelsen som har kan læse maile der kun burde være bestyrelsen , der skulle have adgang til, hvilket jeg ikke mener er i orden.


Bestyrelsen beslutter om, i hvilket omfang man vælger at udbetale den slags, men det er klart det skal ske til alle som er omfattet udfra samme princip.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster

cron