Overskudsdeling

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Overskudsdeling

Indlægaf Philippsen » 19/03/2016 14:17

Hej Andelsdebat

Jeg er lige blevet ny bruger, jeg kan ikke finde noget herinde om det jeg gerne vil spørge om.

Bor til dagligt i en andelsboligforening på Østerbro som har sparet 1.0 mio kr. op over 7 års tid, er selv medlem i bestyrelsen.
Vi tænker på hvilke muligheder der er for at sende pengene retur til andelshaverne på den ene eller anden måde.
1. Vi tænker ikke på at investere i nyt, forbederinger, opsparing, afvikling af gæld (vi har 5 % gæld) eller lignende.
2. Vi tænker at den eneste løsning er at sænke boligafgiften fremover eller i en periode for at undgå beskatning og at vi fjerner overskuddet.
3. Er der andre muligheder som vi ikke er bekendte med?

mvh Philippsen
Philippsen
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19/03/2016 14:09

Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster