Adminstrator er også andelshaver i samme forening?

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Adminstrator er også andelshaver i samme forening?

Indlægaf Skeptisk » 7/05/2016 22:59

I vores ejendom oplever jeg ting som jeg mener er på kanten. F.eks. er vores administrator også andelshaver. Det betyder efter min mening at vores administrator er underlagt bestyrelsen, idet de kan opsige administrator - men da Administrator selv ønsker at blive i ejendommen føjer de bestyrelsen og er i lommen på dem, og det oplever jeg problematisk - de kan som administrator have interesser i, hvad der sker i ejendommen og derfor ikke være objektive. F.eks. hvis de ikke er interesseret i altanter, fordi de ligger i stuen, kan de gå i mod dette og i andre tilfælde kan de opspare good will ved at beskytte bestyrelsens interesser osv.

Kan i følge mig, hvad er jeres holdning om dette?
Skeptisk
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7/05/2016 22:52

Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron