Andelsahavere får ikke korrekt infomation

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Andelsahavere får ikke korrekt infomation

Indlægaf Skeptisk » 7/05/2016 23:03

Jeg har været ude for mere end en gang, at bestyrelsen misinformere andelshavere, fordi de ønsker et særligt udfald af en sag. I vores ejendom er der tale om en større investering og jeg vil i den forbindelse høre, hvad jeg kan gøre. Hvis beboerne misinformeres fra bestyrelsens side for at få et bestemt udfald af en sag på en general forsamling - er det så lovligt? Jeg har oplevet det flere gange, hvor jeg bor og syntes det er meget svært at komme efter. Jeg tænker selv, at hvis man beder bestyrelsen præcisere deres begrundelser og fremlæggelser i et referatet, og hvis man bagefter kan modbevise det, så kan beslutningen ophæves, fordi beboerne er blevet misinformeret?
Skeptisk
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7/05/2016 22:52

Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron