Dispensation fra vedtægter

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Dispensation fra vedtægter

Indlægaf Annemhn » 23/11/2016 16:49

Hej med jer!
Situationen er, at der i vores vedtægter står, at det er bestyrelsen, der fastsætter rammerne for husdyr. Når jeg spørg om en husorden, bliver jeg henvist til den standard, der er i vedtægterne. Dvs. ikke noget specifikt.

Mit ønske er at få en indekat, og der bor allerede en kat i opgangen (som er udekat). Mit spørgsmål er, kan man godt give dispensation til nogle men ikke til andre? Jeg tænker, det er en særlig situation, da der jo ikke er en god forklaring på, hvor en beboer må have kat mens andre ikke må.

Håber virkelig, I kan hjælpe!
Annemhn
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 23/11/2016 16:44

Re: Dispensation fra vedtægter

Indlægaf sfb » 25/11/2016 11:30

Hejsa !
Det problem du her beskriver kan give en del besvær. Men-men prøv at vende den så det ikke er dig men bestyrelsen som skal tage stilling .
Så du skriver brev/mail til bestyrelsen at du agter at købe dig en inde kat, omkring dette tidspunkt.
Er det sådan at bestyrelsen ikke inde tre uger har lade høre fra sig, opfatter du det sådan at så har du fået deres godkendelse.
Du skal ikke begynde med alle mulig henvisninger til at andre må det eller det for det giver dig selv problemer.
håber du kan bruge dette.
sfb
sfb
AndelsGuru
AndelsGuru
 
Indlæg: 215
Tilmeldt: 6/01/2011 16:27
Geografisk sted: kerteminde


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron