Mindregørelse af have.

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Mindregørelse af have.

Indlægaf NormannThy » 20/11/2018 19:54

Hej til jer alle.
Jeg skal forsøge at fatte mig i korthed:-)

Spørgsmål 1: Min kone og jeg har plads til 2 biler i vores indkørsel, men da jeg skal først afsted om morgenen parkerer jeg efter fyraften, bilen på en af foreningens fælles parkeringspladser indtil hun kommer hjem hen under aften, hvor jeg så kører bilen ind. (det hænder at den står til næste morgen, men kun på hverdage.) Vores bestyrelse mener det er langtidsparkering men vedtægter eller deklaration definerer ikke hvor lang tid der der skal gå før en evt. langtidsparkering træder i kraft. Er der nogen herinde der ved noget?

Spørgsmål 2: Jeg købte min andel i 2012 og i 2014 fik jeg at vide af formanden at i omkring 2001 blev et stykke fællesareal på ca 30 m2 lagt til min have af den daværende bestyrelse men at hun syntes at det var i orden. I sidste uge fik jeg ud af det blå (12-11-18) en henstilling af formanden om at jeg skulle afskrive det stykke og føre det tilbage til den oprindelige tilstand. Kan det være rigtigt?

Efter at have søgt og søgt på nettet uden held håber jeg at i kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
NormannThy
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20/11/2018 19:35

Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 8 gæster

cron