Hvad gør en god tech blog god?

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Hvad gør en god tech blog god?

Indlægaf Vidieerm » 31/01/2022 20:53

En god tech blog stræber altid efter at være en, der aldrig sidder med det produkt, du blogger om. Jeg har set tonsvis af produkter og set en masse blogs, der har tendens til at sælge dem gennem affiliate marketing, og den samlede intensitet af bloggen mister sin appel.
Dette sker, når du ikke prøver at få publikum til at dykke ned i dine blogs, men blot prøver at sælge en gadget, der er sponsoreret eller tilknyttet dig.
Personligt er det altid bedre for mig at give din blog en vis korrekturlæsning, så du kan skelne dig selv, uanset om du er gennemsigtig, når du ser produkter eller ej. Fordi dybest set er det en sammenligning af det nye og Det Gamle, det bedste eller det værste, eller noget om dets indvirkning.
Vidieerm
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12/05/2021 09:19

Re: Hvad gør en god tech blog god?

Indlægaf Barbylon » 2/02/2022 21:23

De seneste nyheder fra verden af robotik og innovative teknologier er her https://techreview.sk . Hver lørdag lærer jeg noget nyt takket være denne informationskilde. Har du brug for at lære noget om nye teknologier? Så gå til denne side og læs alle artiklerne!
Barbylon
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 26/05/2021 23:14


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron