Lovforslag pr. 1 oktober

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Lovforslag pr. 1 oktober

Indlægaf smia » 7/09/2004 18:08

Hej

er der andre der har hørt nyt i forbindelse med "truslen" om at lave et lovforslag på andelsboligområdet... altså forhindre penge under bordet og opløsning af andelsforeninger med stor fortjenste?

Vi overvejer salg, men vil måske vente.... hvad tænker I ?

Vh
Smia- forvirra
smia
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7/09/2004 18:04

Indlægaf LHK » 7/09/2004 18:37

Hvis du vil skynde dig at sælge for at realisere et beløb under bordet, så sælg - hurtigst muligt - og flyt fluks til Rusland.
LHK
Entusiast
Entusiast
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 17/07/2004 22:05

Indlægaf smia » 7/09/2004 22:05

det har intet med penge under bordet at gøre...
men mere om man skal betale skat af en evt. fortjenste ved salg af bygningen til udlejning el. lign.

og Rusland.. det tør jeg sgu ikke

Vh
Smia
smia
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7/09/2004 18:04

Indlægaf LHK » 7/09/2004 22:09

Okay, på den måde. Ja, det vil jeg da håbe, at de får indført. Personligt synes jeg det er noget svineri, at folk nedlægger gode andelsboliger for egen vindings skyld.

Men vi ved jo stadig intet konkret om deres planer. Lad os håbe at de er gennemtænkte.. De kommer i hvert fald ikke langt med et krav om brug af valuarmetoden, som en løsning på "penge under bordet" problemet.
LHK
Entusiast
Entusiast
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 17/07/2004 22:05


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster