Må jeg udleje en del af lejligheden som en seperat enhed?

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Må jeg udleje en del af lejligheden som en seperat enhed?

Indlægaf Jesper Hansen » 17/10/2004 00:30

Hej jeg har en en andelslejlighed på Amager, som oprindeligt bestod af 2 2-værelses lejligheder, men som nu lovligt er slået sammen til en lejlighed, men jeg stadig begge indgange og har beholdt begge køkkener og badeværelser. Må jeg leje en del af lejligheden ud som en 1-værelses med egen indgang, køkken og bad? Der står ikke noget i vedtægterne om at jeg ikke må, og ikke noget om, at den ene indgang skal nedlægges.

Mvh.

Jesper Hansen
Jesper Hansen
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17/10/2004 00:21

Indlægaf HansL » 17/10/2004 02:26

Det var vist ikke det, der var meningen med sammenlægningen.

Der står nok i vedtægterne, at bestyrelsen skal godkende fremleje og udlejning af enkeltværelser el.lign. Jeg synes derfor, at du skal spørge bestyrelsen om lov.
Venlig hilsen
HansL
HansL
Moderator
Moderator
 
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19/03/2004 17:18
Geografisk sted: Storkøbenhavn


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster