Protokol

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Protokol

Indlægaf Arly D Hansen » 15/12/2004 23:33

Hej Alle

Jeg bor i en andelsboligforening som nu er ca 2.5 år gammel og der har vi en formand som er meget dominerende og magtsyg, resten af bestyrelsen er bare nogle vatnisser som ikke tør gå imod formanden.

Jeg har bedt om at få se protokollen men formanden siger at det er ikke muligt da der står noget om nogle personer, dette kunne jo være om mig selv hvem ved ?.

Jeg ville gerne have noget på skrift så jeg kan bevise at jeg har ret til at se protokollen (stasi papierne).

PS: Vi kører efter disse vedtægter:ABF - STANDARDVEDTÆGTER

På forhånd tak og glædelig jul
:smile6: :smile6: :smile6:
ADH
Brugeravatar
Arly D Hansen
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12/12/2004 08:44

Indlægaf Admin. Jens Arentoft » 16/12/2004 11:46

http://www.ejdadm-ja.dk/private_oplysninger.htm

Adgangen til indsigt i protokollen må herefter forstås med den begrænsning, der følger af offentlighedslovens § 12, hvorefter retten til aktindsigt ikke omfatter enkeltpersoners private eller økonomiske forhold.
Brugeravatar
Admin. Jens Arentoft
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 1381
Tilmeldt: 19/02/2003 12:34
Geografisk sted: Frederiksberg


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron