fremleje opsigelse

Emner om udlejning af andelsbolig, lejekontrakter, lejens størrelse og andelsboligforeningens lejere.

fremleje opsigelse

Indlægaf fremlejetager » 29/01/2013 11:16

Jeg lejer en andelslejlighed (fremleje), og har indgået en tidsbegrænset kontrakt med min udlejer (fremlejegiver) på 15 mdr. Jeg har nu boet i lejligheden i 5 mdr., og er netop blevet opsagt, da min udlejer, af sin bank, er blevet pålagt at sælge andelslejligheden, fordi hun ikke længere kan betale den. Hvordan forholder jeg mig i den situation? Håber at nogle kloge hoveder kan komme med et råd.
fremlejetager
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29/01/2013 10:58

Re: fremleje opsigelse

Indlægaf molan » 7/02/2013 12:05

fremlejetager skrev:Jeg lejer en andelslejlighed (fremleje), og har indgået en tidsbegrænset kontrakt med min udlejer (fremlejegiver) på 15 mdr. Jeg har nu boet i lejligheden i 5 mdr., og er netop blevet opsagt, da min udlejer, af sin bank, er blevet pålagt at sælge andelslejligheden, fordi hun ikke længere kan betale den. Hvordan forholder jeg mig i den situation? Håber at nogle kloge hoveder kan komme med et råd.


Du kan etv. ligge sag mod udlejer om krav på genhusning i kontrakt perioden løbetid, det er jo din ret, men hvorfor sparke til en som ligger ned har udlejer ikke problem nok synes du!
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15

Re: fremleje opsigelse

Indlægaf fremlejetager » 19/02/2013 23:42

HA! Tak for det seriøse svar. Det vil jeg så gå videre med.
fremlejetager
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29/01/2013 10:58


Tilbage til Udlejning og lejere

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster