Udlejning til forælder

Emner om udlejning af andelsbolig, lejekontrakter, lejens størrelse og andelsboligforeningens lejere.

Udlejning til forælder

Indlægaf Lyna » 13/07/2016 18:07

Kære alle

Jeg står i den situation, at jeg gerne vil leje ud til min mor. Der står i vedtægterne at andelshaver må leje ud til familie i lige op og nedstigende linje, som fx. Andelshavers børn, børnebørn og forældre.
Administrator har haft en jurist til at kigge vedtægten igennem, da han i første om gang ikke havde helt styr på vedtægterne. Det hele endte med at han skrev og bekræftigede at jeg gerne måtte leje ud til min mor. Efter det sender jeg naturligvis lejekontrakt afsted til godkendelse og har nu fået en SMS fra andelsformanden om, at dette kun gælder forældrekøb og udlejning til sine børn. Jeg har sagt, at administrator og juristen derfra, siger jeg godt må og synes selv vedtægterne er tydelige i ikke at farvorisere forældrekøb fremfor at leje ud til forældre.
Andelsformanden er vist lidt typen, der helst ikke vil indrømme at han har taget fejl.
hvad stiller man op i en sådan situation, hvor formanden tolker vedtægterne som han vil?

Venligst
Luna
Lyna
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 7/06/2016 15:23

Tilbage til Udlejning og lejere

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster