Side 1 af 1

Vurdering af forbedringer ved salg af lejlighed

Indlæg: 12/08/2005 14:12
af ankere
Denne formulering er leveret til bestyrelsen:

Forbedringerne består fortrinsvis i istandsættelse af badeværelse med nyt gulv, nyt toilet, ny vask, reparation og istandsættelse af vægge med en samlet udgift på cirka kr. 30.000 – 40.000,00. Der foreligger ikke bilag.

Hvordan bør denne forbedring vurderes?

Indlæg: 12/08/2005 14:49
af Andels And
Foreligger der autorisation for alt VVS og El arbejde?

Jeg ville sende den tilbage med krav på autorisation og en mere detaljeret omkostningsspecifikation på hver punkt.

Uden bilag er det hårdt for lægmænd som i en bestyrelse at selv vurdere forbedringerne. Bruger I ikke vurderingsmand? Det er måské noget at overveje.

Indlæg: 12/08/2005 15:37
af ankere
Tak for svaret!

Måske vi skulle overveje at anvende en ekstern vurderingsmand! Har du et skud på omkostninger ved dette?

Indlæg: 12/08/2005 17:49
af Andels And
Circa 400/500 kr i timen.

Muligvis har du noget allerede i vedtægterne under "vurdering af andel" der beskriver hvem betaler vurderingsomkostninger (sælgeren?)

Under alle omstændigheder skal autorisation være på plads.

H :smile2: eld og lykke