Vurderingsrapporten. Korrekt eller ??

Om etablering, salgsværdi, lovlighed og dokumentation.

Vurderingsrapporten. Korrekt eller ??

Indlægaf Judith » 28/08/2005 15:27

Hej

Min mand og jeg har købt en andelslejlighed og i den forbindelse har vi nogle spørgsmål

Overtagelsen af lejligheden har været lidt besværlig. Der har været en vurdering af forbedringerne, men det har taget en del tid.

Det har betydet at vi har betalt andelsværdien først og efterfølgende er der lavet en tillægskontrak på forbedringerne, som vi har underskrevet og sendt videre. Vi har dog ikke betalt for disse endnu, da vi ikke har fået kontrakten i underskrevet tilstand retur.

Efter at have læst spøgsmål og svar her på siden er vi dog kommet i tvivl om hvorvidt at vurderingen er korrekt.

Vurderingen fastslår at afslibning af gulv er en forbedring, det fremgår ikke af de svar der gives her, desuden er der pudset vægge, tappeseret og malet, dette er også sat som en forbedring.
Er dette korrekt?

Kan vi komme med indsigelser til vurderingen selvom vi har underskrevet denne. Det er lige knap 14 dage siden vi skrev under.

mvh Judith
Judith
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28/08/2005 14:54

Indlægaf christian K » 28/08/2005 19:41

Hvad siger foreningens vedtægter om hvad der er forbedringer? De fleste foreninger jeg kender til bruger ABFs definition, og her er en afslibning af et gulv ikke en forbedring (personligt mener jeg det er det modsatte af en forbedring, men kan dog godt se behovet for at få det gjort)
christian K
AndelsGuru
AndelsGuru
 
Indlæg: 156
Tilmeldt: 7/04/2005 23:19


Tilbage til Forbedringer og løsøre i lejligheden

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron