Side 1 af 1

vedligeholdelsesansvar ved funktionærbolig

Indlæg: 30/01/2006 20:08
af m_hansen20
Jeg er ansat som vicevært i en mindre forening hvor jeg bor i en tilknyttet funktionærbolig. Der står ikke noget i min kontrakt vedr. vedligeholdelse. Da jeg flyttede ind i lejligheden for 5 1/2 år siden, fik jeg betalt en gang maling til lejligheden. Der er opstillet en brusekabine, som er betalt af tidligere vicevært og toilet på bagtrappe. Køkkenet er det originale fra 1930'erne og meget nedslidt. Derudover er der ikke isoleret mellem vinduer og køkkenskabe, hvilket jeg tror har medført meget fugt og dermed skimmelsvamp bla. i mine køkkenskabe og ellers ved vinduespartierne.
Mit spørgsmål går på, om det er mig som skal betale evt. nedrivning og isolering. Jeg mener jo umiddelbart at det er andelsforeningen som har ansvaret for denne vedligeholdelsespligt, da jeg jo bare er ansat.
Er der nogen der ved det??