Uenighed om pris for forbedringer

Om etablering, salgsværdi, lovlighed og dokumentation.

Uenighed om pris for forbedringer

Indlægaf Sebastian » 26/01/2013 01:27

Jeg skal købe en lejlighed som har en vurdering med urimelig højt antal arbejdstimer som sælger ønsker at jeg skal dække. Vurderingsmanden har godtaget dem af sælger oplyste timer som ex. Er 100 arbejdstimer for et mindre køkken ect. Bestyrelsen har godtaget vurderingen, men jeg ønsker den omstøbt således at jeg blot skal betale de arbejdstimer det ville tage en håndværkere at udføre arbejdet. Hvad har jeg af klage muligheder? Håber nogen ved det :)
Sebastian
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26/01/2013 01:15

Re: Uenighed om pris for forbedringer

Indlægaf molan » 8/02/2013 09:54

Sebastian skrev:Jeg skal købe en lejlighed som har en vurdering med urimelig højt antal arbejdstimer som sælger ønsker at jeg skal dække. Vurderingsmanden har godtaget dem af sælger oplyste timer som ex. Er 100 arbejdstimer for et mindre køkken ect. Bestyrelsen har godtaget vurderingen, men jeg ønsker den omstøbt således at jeg blot skal betale de arbejdstimer det ville tage en håndværkere at udføre arbejdet. Hvad har jeg af klage muligheder? Håber nogen ved det :)



Det er ikke noget problem, du tilbyder det beløb for andelen du synes du vil byrde og som du finder rigtigt og hvis sælger ikke synes det er nok, finder han bare en anden køber eller finder ud af at den ikke kan sælgers til den pris og sælger den til dig for det du har tilbudt.

Huske at andelsprisen + forbedringer kun er en lovligt maksimalpris, ikke nødvendigvis handelsprisen.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Forbedringer og løsøre i lejligheden

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster