brug af tilbygning

Om husorden, vedtægter og vedtægtsbestemmelser som ikke er omtalt i en anden tråd

brug af tilbygning

Indlægaf Kjeld » 1/09/2015 12:42

I forbindelse med opførelse af andelsforeningens huse, blev der op ført en tilbygning på 7 m2, til hver andelsbolig, som er fuldt isoleret, med indlagt strøm som selve huset. det er placeret ved siden af huset ca. 3m fra "hoved" huset.
Det hus bruger jeg som kontor og opholder mig på hverdage ca. 4 timer i det!

Der er af en af foreningens medlemmer, sået tvivl, om jeg må bruge huset (tilbygningen) som kontor, dvs. opholde mig der det meste af dagen!

Mit spørgsmål er, om det kan have sin rigtighed?

Mvh Kjeld
Kjeld
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1/09/2015 12:21

Re: brug af tilbygning

Indlægaf molan » 1/09/2015 14:02

Kjeld skrev:I forbindelse med opførelse af andelsforeningens huse, blev der op ført en tilbygning på 7 m2, til hver andelsbolig, som er fuldt isoleret, med indlagt strøm som selve huset. det er placeret ved siden af huset ca. 3m fra "hoved" huset.
Det hus bruger jeg som kontor og opholder mig på hverdage ca. 4 timer i det!

Der er af en af foreningens medlemmer, sået tvivl, om jeg må bruge huset (tilbygningen) som kontor, dvs. opholde mig der det meste af dagen!

Mit spørgsmål er, om det kan have sin rigtighed?

Mvh Kjeld


Det svare til at spørge om du må være lave et kontor og opholde dig 4 timer daglig i et skab. Svare er at som arbejdsplads/kontor er det ikke tilladt, men hvad du i øvrigt anvender dit skab og i dette tilfælde din tilbygning til er op til dig. Eks. kan du bruge det samme som værksted, er det i din fritid så er det ok, arbejder du der som håndværker er det ikke tilladt.

Så det er efter min mening lidt et fortolknings spørgsmål.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Vedtægter og husorden

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron