Efterregning på el og nøgler.

Generelle indlæg om køb og salg af andele.
Annoncer for køb og salg kan ikke placeres her.

Efterregning på el og nøgler.

Indlægaf Nicker » 15/01/2014 15:40

Hej.

Jeg vil lige starte med at sige, at jeg har ledt efter lignende sager, og har ikke kunnet finde noget.

Mit problem er som følger:
Vi fik i juni måned(2013) skiftet relæ i lejligheden, fordi det var et gammel pocelænsrelæ, som brændte sammen en aften. Af foreningen får vi af vide, at de nok skal sørge for betalingen af relæet.

Dette er bare lige pre-historie, om hvorfor vi er endt hvor vi er, selve problemet kommer længere nede, og starter med fed
Vi har en hund. I den forening man boede i før, måtte man ikke have dette. (Hvilket er fair nok), så vi får at vide, at vi enten skal af med ham, eller fraflytte lejligheden (sagt på en pænere måde selvfølgelig)
Så min kæreste gik ned på andelskontoret for at bestille en andelsvurdering. Og i dét hun er dernede ringer der en dame og siger, at hun gerne vil høre, om der er nogle ledige lejligheder i foreningen.
Og der springer hun så til, og siger "Det har vi". Så i de kommende dage, går vi og venter spændt på denne andelsvurdering. Vi får den, og ringer efterfølgende til køber, og fortæller prisen, som hun gerne vil overtage med det samme. "FEDT!" - tænker vi. Så vi skal ud at finde et nyt sted at bo. Og det formå vi at gøre på én uge (1 ! uge).

Der sker så et par misforståelser løbende omkring overtagelsen - men det lader sig gøre i sidste ende.

Nu i dag har vi så modtaget et brev fra andelsboligforeningen, om at vi ALLIGEVEL hæfter for skiftningen af relæet, vi har aldrig modtaget en regning for det, men brevet er dateret; 4/6-13, med varmemesterens underskrift.
Derudover, kan jeg ikke forstå at vi også først nu er blevet informeret om, at den nye køber vil have omkodet nøglerne, og dette hæfter vi så åbenbart også for.

Så mit spørgsmål er i sin enkelthed: Kan det passe at disse regninger kan blive vores, når foreningen har sagt, at de nok skal stå for el-delen. Og at den nye køber vil have lavet det om, at det så er vores problem, så at sige?

Mvh Nick
Nicker
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15/01/2014 15:24

Tilbage til Om køb og salg af andele.

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster

cron