Fortrydelse af køb af andel

Generelle indlæg om køb og salg af andele.
Annoncer for køb og salg kan ikke placeres her.

Fortrydelse af køb af andel

Indlægaf Minner » 2/01/2017 19:46

Hej alle.
Situationen er således at mig og min kæreste gerne vil købe andelslejlighed. Vi var ude sidste månede og se en lejlighed, dermed sagde vi ja til at købe lejligheden. Sagen er nu, at en af min kærestes venner sælger hans lejlighed nu, og hvis vi gerne vil have den, er den vores, da han helst set at sælge til en han kender. Vi var ude og se den igår, og den passer bedre til PS end den forrig lejlighed, vi var ude og se sidste månede. Spørgesmål er, selvom vi ikke har skrevet under på noget endnu, er det stadige ok for os at sige nej til den anden lejlighed? Hun har lavet købsaftalen klar osv, den ene der manglede var at vi skrev under. Desuden skete alt kommunikation over e-mail/Facebook hvor vi har skrevet at vi gerne vil købe den. Kan hun bruge det mod os?
Tak på forhånd :)
Minner
Bruger
Bruger

Re: Fortrydelse af køb af andel

Indlægaf sfb » 4/01/2017 17:49

Hej.
Som jeg læser det du skriver har i ikke købt noget som helst. En købsaftale skal være underskrevet af sælger/køber og så godkendt af andels bestyrelsen før et køb er sat i gang.!!
Men-men-- pas på med at købe af gode venner. Det kan give mange og store problemer?
venligst
sfb
sfb
AndelsGuru
AndelsGuru

Geografisk sted: kerteminde

Tilbage til Om køb og salg af andele.