Chikane fra administrator ved salg af andelsbolig

Generelle indlæg om køb og salg af andele.
Annoncer for køb og salg kan ikke placeres her.

Chikane fra administrator ved salg af andelsbolig

Indlægaf klukki » 28/01/2017 00:12

Jeg har min andelsbolig til salg. Der er en køber, som allerede bor i andelsboligforeningen.
Administrator opsætter ustandseligt nye forhindringer for at overdragelsen kan finde sted. Hidtil er salget udsat 3 x en måned. Jeg har opfyldt alle de krav, der har været ved besigtigelsen, nogle lidt mystiske, så som at jeg skulle opsætte et fodpanel, hvor der aldrig har været noget idet der er tale om en blændet dør foretaget længe inden jeg overtog lejligheden. Jeg bor ikke i lejligheden men i den modsatte ende af landet.
Jeg har ejendomsmægler på sagen, idet jeg ikke ønsker konfrontation med administrator. Han er meget ubehagelig og uforskammet.
Jeg frygter, hvad han kan finde på.
En anden andelshavere kan ikke få solgt sin lejlighed. Han kræver tilbagehold på 1/2 mil. fra hendes side i forb. Med en forsikringssag, som han trækker i langdrag med flere retssager til følge.
Køber har haft advokat på, som fremfører at administrator ikke fremlægger de papirer, som er relevante for handelen. Min mægler har måttet betale et større beløb for at få udleveret papirer, hvilket efter 1 1/2 mdr. endnu ikke har fundet sted.
Hvad gør jeg? Det koster jo også mange penge hele tiden. Hele min opsparing er investeret i lejligheden.
klukki
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 27/01/2017 23:48

Tilbage til Om køb og salg af andele.

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster