Tolkning af vurderingsrapport

Generelle indlæg om køb og salg af andele.
Annoncer for køb og salg kan ikke placeres her.

Tolkning af vurderingsrapport

Indlægaf skawbo » 5/04/2005 23:02

Mit salg af min lejlighed er ente i en åben krig og derfor med en vurderingsrapport. som skulle afslutte krigen, troede jeg. Formand og 2 andelshavere har skrevet under på overdragelsepapiret, men nogle mente at der var probelmer vedrørende udregning af moms!!!

I selve vurderingen har vurderingsmanden samlet både materialer og arbejdestimer i et. Dog med en specifik udmåling af timeantallet.
Øverst står der at værdierne er eks. moms.
På rapportens forside skriver vuderiensmanden at priserne er vurderet samlet for materialer og arbejdsløn.
jeg er utrykkeligt bedt vurderingsmanden om at lave en samlet pris inc. moms, hvilket han ikke har gjort.
Jeg har derfor for taget udgangspunkt i at der skal medregnes moms i det beløb som han opgiver. Er det korret ?
Rapporten har gået foreningen meget imod, da jeg har fået kompensation for de matrialer som de ikke ville godgøre, dog på bekostning af timetallet.
Andelsforenigen har uden at informere mig, kontaktet vurderingsmanden for at få ham til at ændre i rapporten, hvilket han har indvillet i.
Hvordan skal jeg forholde mig til, at de har kontaktet ham?
Vi har aftalt at dele udgifterne 50-50, men jeg er da ikke interessret i at betale for ekstra arbejde bestil uden om mig, der så samtidtig skal gå imod mig.
I rapporten er der medtaget installation og indretning til opvaskemaskine, men ikke etablering af kraftstik og ledning bør jeg også henvende mig og bede ham om at medtage dette, eller er det dumt og stiller det mig bare i samme både som andelsforeningen ?

håber på et hurtig svar.

en forhåbnlig snart forhenværende andelshaver og meget træt.
skawbo :smile24:
skawbo
skawbo
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22/03/2004 17:10

Tilbage til Om køb og salg af andele.

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron