Formandens sikkerhed/spørsmål vedr,Formandens beføjlser

Om bestyrelsens kompetance, pligter og rettigheder.

Indlægaf Mulleberg » 18/03/2009 13:11

Er det muligt for jer at flytte jeres samtaler til et andet forum? Ved godt det lyder lidt groft, men det virker som om I kender hinanden i virkeligheden, og eftersom det primært er jer der skriver til/mod hinanden, så bliver det temmeligt irriterende at læse.
I det overstående eksempel, er det ydermere også meget svært at læse hvad I spørger om?
- Marinus, du spørger om du er sikret mod chikane fra andre andelshavere fordi du holdt dig inden for dine beføjelser. Alle er vel sikret mod chikane fra andre, men hvis du føler dig chikaneret, må du jo gå videre med det, og så er det her forum vel ikke det rigtige? Derimod er den advokat du har hyret, vel bedre til at rådgive dig? - Jeg kan godt læse at du er frustreret, og kan godt forstå det, hvis du føler dig chikaneret, men der er desværre ikke noget vi kan gøre ved det...

- Nexø, du stiller ikke noget spørgsmål?, og formateringen af dit indlæg gør det meget uoverskueligt at læse sig frem til. - Hvad vil du med dit indlæg?

Jeg kan selvfølgelig bare lade være med at læse jeres input, men har prøvet at forklare hvad jeg mener, så kan I følge det eller lade være...

/M
Mulleberg
Novice
Novice
 
Indlæg: 10
Tilmeldt: 27/02/2008 13:25

Indlægaf Admin. Jens Arentoft » 1/04/2009 00:01

Dette forum er ikke forbeholdt andelshavere i København, men jeres indlæg er noget tågesnak.

marinus og nexø skriver indlæg i samme tågede stil og fra samme IP-adresse. Det ligner en enkelt bruger med 2 brugernavne, der skriver til sig selv ?

Det er ikke hensigten med forum at man skal vrøvle med sig selv.
Brugeravatar
Admin. Jens Arentoft
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 1381
Tilmeldt: 19/02/2003 12:34
Geografisk sted: Frederiksberg


Tilbage til Bestyrelsen

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst