Hej alle dygtige brugere herinde.
Vi har altid selv administret vores lille forening på 10 andele, hvor jeg har stået for regnskab osv. På grund af nogle uoverensstemmelser med nogle andelshavere valgte jeg sammen med 2 andre bestyrelsesmedlemmer at trække os fra bestyrelsen. Vi indkaldte derfor til en ekstraordinær generalforsamling og der blev der så valgt nye medlemmer ind.
Bestyrelsen skulle så efter generalforsamlingen sætte sig sammen og finde ud af hvem gør hvad. De har så sendt et brev rundt hvor de skriver at da der ikke er nogen der ønsker at overtage med regnskab osv, har de kontaktet vores revisor og vil få dem til at , Betale regninger, bogføre bilag, kasseafstemning, regnskab osv.
Kan de gøre dette da jeg mener at hvis revisor skal lave alle de funktioner, er han jo mere administrator og ifølge vores vedtægter som er abf standart skal en administrator vælges af en generalforsamling.
Håber på et fornuftigt svar som vi kan komme lidt videre.