Bestyrelsen

Om bestyrelsens kompetance, pligter og rettigheder.

Bestyrelsen

Indlægaf KKK » 25/03/2005 13:24

Hej til alle og en glædelig påske. :smile21:

Jeg har lige gennemgået vores forenings regnskab, ang. møder, generalforsamlinger, kontorhold og tlf penge.

Er det normalt, at en andelsforening kan bruge 19000 kr. til møder og generalforsamling?
(Jeg vil lige tilføje at GF og møder, altid bliver holdt i vores dertil indrettede lokale i foreningen.)

12000 kr. til tlf. porto, kopimaskine og gebyrer. ( Det er viceværtens tlf. der er med i dette beløb)

8500 kr. til tlf. til 5 bestyrelsesmedlemmer.

Jeg synes det lyder volsomt. Er der nogen regler for hvor meget en bestyrelse må bruge til disse poster?

Med venlig hilsen
KKK :smile8:
KKK
Novice
Novice
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 3/03/2004 15:03

Indlægaf MCH » 24/10/2006 19:42

Hej KKK
Kan godt se dit indlæg er 1½ år gamlet, men til dig og andre der måtte være interesseret i emnet.
I vores A/B bruger bestyrelsen ca. 16.000 (inkl. fri telefon til formanden: 10.000).
Mvh Marianne :smile2:
MCH
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12/01/2006 00:49
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf zuma » 25/10/2006 08:18

Det skal han så betale skat af.....
zuma
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 11/06/2004 15:44


Tilbage til Bestyrelsen

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron