Ejendomsadminstration

Om indkaldelser, dagsorden, varsel, lovlighed, beslutningsdygtighed, afstemningsregler m.v.

Ejendomsadminstration

Indlægaf andel09 » 19/03/2006 15:55

Bestyrelsen har foreslået at få en administrator,det er sat på dagsorden til vores generalforsamling, her inden så længe. Der er så kommet et
forslag fra en andelshaver at vedkommende gerne vil være ejendoms
administrator for foreningen, da vedkommende allerede er ejendoms
administrator for en anden forening.Men er det smart, at det er en andelshaver i vores egen forening der er det ? Og i så fald det bliver vedtaget på generalforsamlingen, er det nogen problematikker bestyrelsen skal være opmærksom på ?
andel09
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 19/03/2006 15:08

Indlægaf Andels And » 19/03/2006 18:05

Det kan være smart....men det kan også være problematisk. Jeg ville stærkt anbefale under alle omstændigheder at bestyrelsen blive bemyndiget til at indhente flere tilbud fra potentielle administratorer og vælge efter nøje overvejelse!
Andels And - Bestyrelsesmedlem og lægmand. Dansk som andet sprog!!!
Andels And
AndelsGuru
AndelsGuru
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 2/09/2003 22:30

Indlægaf zuma » 20/03/2006 09:21

Jeg ser det som et problem, idet jeg vil anbefale, at en administrator har en eller anden form for ansvarsforsikring, og det vil jeg næppe antage, at en selvlært administrator kan få.

Endvidere er der problematikken med tavshedspligten, samarbejdsproblemer med adminstrator, såfremt denne bebor foreningen osv.
zuma
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 11/06/2004 15:44


Tilbage til Generalforsamlinger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster