madlugt

Om indkaldelser, dagsorden, varsel, lovlighed, beslutningsdygtighed, afstemningsregler m.v.

madlugt

Indlægaf in spe » 29/03/2006 23:15

Hej,
I min nyligt sammenlagte lejlighed, har jeg fået et problem med madlugt fra min underbo. Jeg har smurt skorstenen ind i en særlig membran, så der ikke skulle kunne sive nogetsomhelst igennem, men forgæves. Det lugter stadigvæk.
Hvad skal jeg gøre?
Kan det passe at foreningen ikke skal betale for membranen?
Skal foreningen i det hele taget sørege for at disse gener bringes til ophør (selvfølgelig skal underboen hvae lov til at lave mad)?
Hvad har andre gjort i en sådan situation?

In Spe
in spe
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24/03/2006 00:29

Indlægaf kandidat » 30/03/2006 09:37

Det kan være svært at tætne de gamle bygninger. Så skal der gøres noget tror jeg desværre det bliver en drastisk og meget dyr løsning for foreningen, da en del af madlugten godt kan sive op gennemgulvet. (som hjemme hos mig). Jeg tor bare det er en del i at bo i etageejendomme (af en vis alder), men naturligvis skal den madlugt du nævner ikke stamme fra fordærvet madvare og lign.
-Kandidat-

-Har du har læst vedtægterne?-
kandidat
Ekspert
Ekspert
 
Indlæg: 123
Tilmeldt: 19/03/2005 02:35

Re: madlugt

Indlægaf Scatalan » 5/07/2021 18:50

Elsker du øl meget og kan ikke forestille mig livet uden det ligesom mig? Jeg tror, ​​du mangler fadølsanlæg. Jeg købte også denne enhed til mig selv, og jeg kan ikke lade være med at glæde mig over det nye køb. Øl er altid der, og du behøver ikke bekymre dig om, at ølen slutter uventet.
Scatalan
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 5/07/2021 18:48


Tilbage til Generalforsamlinger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron