Forslag til en ordinær generalforsamling

Om indkaldelser, dagsorden, varsel, lovlighed, beslutningsdygtighed, afstemningsregler m.v.

Forslag til en ordinær generalforsamling

Indlægaf hannemann » 6/02/2017 16:10

Hej vi afholdte generalforsamling i 2016 hvor jeg havde indsendt forslag om at vi skulle udskifte radiatortermostater, og sternbrædder udvendig på alle husene til nye fiberplader. Jeg havde ikke sendt noget budget eller andet om hvad det ville komme til at koste. Men det blev besluttet at det kunne man ikke tage beslutning om da man først skulle finde ud af hvad det ville koste, konklusion blev derfor at forslagene fremlægges igen på næste generalforsamling med budget.

Nu kommer der så indkaldelse til generalforsamling hvor der under punkt 6 indkomne forslag fra andelshavere står, "fra sidste generalforsamling udskiftning af sternbrædder og udskiftning af radiatortermostater budget medbringes af den der har stillet forslaget".

Nu er jeg godt nok kommet lidt på glatis for jeg har ventet hele året på at bestyrelsen satte sig sammen og fandt ud af hvad sådan en opgave kunne løses for, tog nogle forskellige tilbud hjem o.s.v, men nej de har besluttet at det skal være den der stiller forslag der selv skal komme med alt hvad det vil indebære af oplysninger, budget, kontakt og alt andet.

Kan det være rigtigt at det er andelshaveren der skal kontakte håndværkere o.s.v lægge budget.

please mangler ´virkelig hjælp her, da jeg står lidt udenforstående dette.

Tak hannemann
hannemann
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 22/05/2016 19:44

Tilbage til Generalforsamlinger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron