Andelshus i Tranbjerg sælges- pris er til forhandling

Angiv samlet pris, månedlig boligafgift m.v., beliggenhed, overtagelsesdato og kontaktoplysninger. I e-mailadresser anvendes * istedet for @ for at undgå spam fra robotter.

Andelshus i Tranbjerg sælges- pris er til forhandling

Indlægaf ranner » 21/10/2009 21:56

Andelsboligen er opført i 1992, og er en del af andelsboligforeningen Æblehaven, der består af 19 boliger samt et fælleshus. Adressen er på Trankær Vænge 100.

Pris ifølge valuar er 697.000 husleje pr. måned 4700.

Prisen er til forhandling. Så er du bare lidt interesseret så giv et fuldstændigt uforpligtende bud.

se flere billeder på www.andelsbolig-tranbjerg.dk


Boligen er på 83 kvm. i et plan og består af entré, stue, soveværelse, værelse, køkken, badeværelse og bryggers.

Desuden er der et udhus på ca. 5 kvm.

Boligerne er enten opført som kæde- eller dobbelthuse. Denne bolig er en del af et dobbelthus, dette giver mulighed for let at komme rundt om huset.

Grundarealet er på ca. 300 kvm.

Alle boligerne er opført i røde sten med røde tage, grå udhuse i træ samt hvide døre og vinduer.

Beliggenhed:

Andelsboligen ligger i et lukket boligområde mellem Center Syd og Tingskov Allé i Tranbjerg. Der er gode busforbindelser til Århus, da der kun er ca. 500 m. til endestationen for bus nr. 1 (op til 6 afgange/time) og ca. 400 meter til endestationen for bus nr. 11 (2-3 afgange/time). I en afstand af 15-20 min. gang er der tog kaldet Oddergrisen, som kører mellem Århus og Odder. Desuden er der 10 min. gang til rutebil nr. 202 som kører mellem Århus og Vejle (ca.1 afgang/time)

Der er desuden kort afstand (ca. 600m) til indkøbsmulighederne i Center Syd, der bl.a. omfatter blandt andet Kvickly, Rema 1000, bager, slagter, blomsterhandler, apotek, kiosk, frisør, grillbar, brillebutikker, banker, sko og et par tøjbutikker. Omkring 1. november åbner Fakta tæt på boligen.

Derudover ligger Tranbjerg Bibliotek i centret.


Kontakt os fuldstændigt uforpligtende hvis du er bare lidt interesseret.
ranner
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21/10/2009 18:27

Re: Andelshus i Tranbjerg sælges- pris er til forhandling

Indlægaf ranner » 30/10/2009 22:22

Hej alle


Jeg kan se der er mange der har kigget min annonce, hvis du er bare det mindste interesseret så giv lyd.

Mvh Randi
ranner
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21/10/2009 18:27

Re: Andelshus i Tranbjerg sælges- pris er til forhandling

Indlægaf ranner » 26/02/2010 21:38

boligen er solgt
ranner
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21/10/2009 18:27


Tilbage til Andelsbolig til salg

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster