Jeg føler mig virkelig snydt og bedraget

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Jeg føler mig virkelig snydt og bedraget

Indlægaf andelsboligejer » 6/07/2008 21:17

Jeg er en kvinde der sidste år i juni 2007 købte en Andelsbolig, ved at sælgeren sagde om jeg ville lave andelsboligen helt istand så vile han give min sin andel.
Som sagt så gjort, jeg gik igang med at istandsætte boligen der blev malet over alt, samt fik lagt laminatplader over alle gulve på andelsboligen
Alle samtlige vandhaner dryppede og var rustne alt blev udskiftet.
Andelsboligen var i særdeles ringe en stand.
Men da jeg flyttede ind ville jeg have mit Andelsbevis, men istedet fik jeg en overdgelses-aftale denne var jeg ikke tilfreds med.
Andelsboligforeningen ville og har aldrig godkendt mig som Andelshaver.
Jeg skulle betale 3700,-kr pr måned andel samt 750 kr i varme oveni altså 4450,-kr.
December måned 07 kom der dog at mangle for betaling på dette grundlag blev jeg af fogedretten sat ud af min Andelsbolig.
Je fik fat i en advokat og Landsretten afgjorte at ingen måtte eller kunne sætte mig ud af min Andelsbolig, men jeg var da kørt træt af det hele og fik lejet mig ind hos et lovformligt andelsboligselskab.
Min andelsbolig står nu tom på 5 måned, jeg kan ikke sælge den idet jeg ikke har noget andelsbevis.
Jeg kunne så måske leje det ud?
Men her ved jeg ikke mine levende råd hvad angår mine rettigheder?
Hvad skal jeg dog gøre?
Jeg har rodet alt internettet op og ned på min andelsbolig og kan blot finde ud af at alt er det rene fup og snyd svindleri.
Er der nogen herinde der kan være mig behjælpelig siger jeg tak
Der kan også skrives til mig på denne email jorun@nypost.dk
andelsboligejer
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6/07/2008 17:28
Geografisk sted: Danmark

Indlægaf andelsboligejer » 6/07/2008 21:19

Jorun Eldevig
Bygmarken 119
7730 - Hanstholm
andelsboligejer
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6/07/2008 17:28
Geografisk sted: Danmark


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster