Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.
af koden » 13/08/2008 17:58
Vi er en forening med 150 lejligheder, som har et eksternt firma som vicevært, samt et andet firma som inspektør
Det fungerer ikke så godt og koster lidt over 400.000 om året.
Vi overvejer at få egen vicevært og har kontakt til en der er dygtig og god til sit job.
Men hvad koster sådan en vicevært?
25.000 mdr. ? + ferie + pension og evt. sygdom.
Vicevært i naboejendom vil gerne være standin i ferie og sygdom og vores omvendt. Så den er på plads.
Gode råd og ideer modtages gerne :-)
-
koden
- Novice på vej frem
-
- Indlæg: 39
- Tilmeldt: 15/04/2005 16:08
af koden » 14/08/2008 10:14
jeg siger tak...
Så de 30.000 han får i nuværende job (ham vi pt. har kontakt til) svarer slet ikke til den overenskomst.
-
koden
- Novice på vej frem
-
- Indlæg: 39
- Tilmeldt: 15/04/2005 16:08
af Admin. Jens Arentoft » 14/08/2008 10:37
Det svære spørgsmål er hvor mange timer der kræves for at udføre det nødvendige arbejde. Pasning af grønne arealer kan f.eks. være tidskrævende. Hvor ofte vil I have vasket trapperne o.s.v.
-
Admin. Jens Arentoft
- Administrator
-
- Indlæg: 1381
- Tilmeldt: 19/02/2003 12:34
- Geografisk sted: Frederiksberg
-
af koden » 14/08/2008 11:13
ja det er lige det. men da vi var lejere var der en vicevært 37 timer + eksternt firma til trappevask.
han klarede det hele bortset fra hækklip 1 gang årligt, som blev bestilt udefra.
-
koden
- Novice på vej frem
-
- Indlæg: 39
- Tilmeldt: 15/04/2005 16:08
af Andel123 » 25/01/2009 12:56
Der er i det hele taget store fordele ved at vælge en ekstrn vicevært. Det er lettere at styre udgiften, og man kommer ikke til at betale for"spildtid"
Egen erfaring med Qvist Multiservice er rigtig god!
-
Andel123
- Bruger
-
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 17/01/2009 11:46
Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 5 gæster