Fortryde at sætte til salg

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Fortryde at sætte til salg

Indlægaf leila sørensen » 15/04/2011 16:25

Det er første gang jeg skal sælge min andel, og indtil januar 2011, havde mit dilemma været, i hvilken rækkefølge - finde nyt bosted og så sælge?
Eller sælge og tage chancen for at det hele gik op. Jeg har ikke økonomi til at betale 2 huslejer, og havde brug for noget at "gøre godt med" til et nyt bosted. Jeg valgte at sætte til salg, og i følge vurderingsrapport dato, skal denne fornyes medio juli i år. Så skal der foretages en ny vurdering, det blir en dyr omgang, men imellemtiden har jeg fået lidt ondt i maven ved tanken om at jeg ikke når at finde et nyt bosted, hvis andelen bliver solgt og vil gerne gøre det omvendt nu.
En lang indledning.....men det jeg vil spørge om, kan jeg aflyse at sælge?
Jeg vil foretrække at have mit nye bosted og så sælge.

Vh Leila
leila sørensen
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15/04/2011 16:08

Indlægaf molan » 24/08/2011 09:59

Så længe der ikke forligger en underskrevet salgsaftale, kan du til enhver tid vælge ikke at sælge.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], Google [Bot] og 14 gæster

cron