Telelet?

Om etablering og drift af fælles internet, telefoncentral og TV-net i andelsboligforeninger.

Hvilken Telefoni udbyder har du/din boligforening??

Telelet A/S
5
31%
Kabelnettet.dk
0
Ingen stemmer
Tele1
0
Ingen stemmer
TDC
6
38%
Songnetworks
0
Ingen stemmer
Sonofon
0
Ingen stemmer
Orange
1
6%
Cirque A/S
0
Ingen stemmer
IP Telefoni
2
13%
Andet.... (Skriv så venligst et indlæg)
2
13%
 
Afgivne stemmer : 16

Telelet?

Indlægaf Apostel.net Administrator » 31/03/2003 21:31

Er der nogle som har kendskab til Telelet A/S som teleudbyder for sin boligforening??

Eller er der muligvis andre udbydere??
Apostel.net Administrator
 

Indlægaf djbacon » 10/04/2003 14:54

Telelet er det et binavn til det gamle Telepunkt Søborg, ud over at de har en latterlig dårlig og ikke opdateret hjemmeside ved jeg at de har opsat omkring 20 telefoncentraler til boligforeninger.
djbacon
 

Indlægaf Apostel.net Administrator » 10/04/2003 16:11

Hey Djbacon

Fedt at se endnu en ny, i lige netop dette forum :smile11:


Telelet A/S er underleverandør for Song Networks....... Men Song Networks tager sig bare ikke af boligforeninger, så det er det de har Telelet A/S til.....


De installerer i øvrigt også kabling til netværk :smile26:


Men er der flere der evt. ved noget eller bare vil ud med deres mening/erfaringer????
Apostel.net Administrator
 

Indlægaf Apostel.net Administrator » 14/05/2003 18:26

Der må da være nogle derude som har lyst til at deltage en smule i denne debat??

Jeg vil også meget gerne bare høre fra folk, som stemmer.....


Stem bare løs venner :smile11:
Apostel.net Administrator
 

Indlægaf Ditlev » 2/02/2005 12:25

Jeg har boet i forening med Telelet. Jeg var godt tilfreds med priserne og kvaliteten var udenmærket. Ikke vildt god, men udenmærket.

Jeg mener vi gav 99 kr. om måneden for internet (Havde ca ½ mgb, men det variede alt efter tidspunkt på døgnet) og konkurrencedygtige priser på fastnet, gav vist 35 kr./ mdr for det.

Med til historien hører at alle i andelsforeningen betalte 60 kr. om måneden til vores egen telefoncentral.

Alt i alt er det vist ikke et helt dårligt valg.
Ditlev
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 2/02/2005 12:20

Re: Telelet?

Indlægaf pbertel » 10/08/2005 23:31

Apostel.net Administrator skrev:Er der nogle som har kendskab til Telelet A/S som teleudbyder for sin boligforening??

Eller er der muligvis andre udbydere??


Jeg er formand for en A/B. Jeg kan ikke advare kraftigt nok mod Telelet. De er kun fokuseret på salg - og IKKE levering. Vi har stort set kun haft problemer med Telelet - og jeg plejer normalt at være et relativt positivt menneske :-)

Problemer er f.eks:
1. på et år har jeg klaget over 20 gange over nedbrud på TV-signalet. Heri er ikke indregnet alle de gange, som øvrige beboere har klaget! Når jeg har klaget, har det været på foreningensvegne (fordi alle har været berørt af nedbrud!)
2. Vi får kun 1/8 af den lovede kapacitet på internetforbindelsen
3. Få nedbrud på telefoni-linjer.
4. Vi kan ikke få en liste over EGNE brugere af Internet
5. Vi kan se, at flere af Telelets kunder benytter samme linie. De sælger altså samme eksterne linie flere gange (til forskellige boligforeninger)

Telelet er nu købt af TDC (9/8 2005). Mon det bliver bedre?
pbertel
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10/08/2005 23:22

Re: Telelet?

Indlægaf rs » 3/10/2005 13:46

Apostel.net Administrator skrev:Er der nogle som har kendskab til Telelet A/S som teleudbyder for sin boligforening??

Eller er der muligvis andre udbydere??


Vi bruger www.bolig.net og jeg er godt tilfreds! .. men jeg kender ikke rigtig Telelet, så en sammenligning er mig lidt svær :)
rs
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 3/10/2005 13:21
Geografisk sted: Østerbro


Tilbage til Fælles netværk

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron