Kasseret gulv var ikke medtaget i rapport

Om etablering, salgsværdi, lovlighed og dokumentation.

Kasseret gulv var ikke medtaget i rapport

Indlægaf cappadk » 9/01/2013 13:09

Hej med jer

Jeg har købt en andel og jeg godkendte/godtog rapporten i forbindelse med købet. Men da jeg flytter ind erfarer jeg at gulvet er gammelt og muligvis også meget gammelt. Det er malet hvidt og hullerne mm. var i første omgang ikke til at se. Men indenfor min periode på 2 uger gjorde jeg indsigelse mod gulvet samt andre ting. Gulvet har rigtig mange dybe huller overalt i lejligheden, jeg skønner det til mellem 3-5mm dybe, der er revner i brædderne og nogle steder er der brædder der er flækket et større stykke af.

Jeg kontaktede vurderingsmanden med henblik på en ny vurdering, men istedet gennemgik han min indsigelse og gav mig ret på alle punkter, undtaget gulvet. Det var en forbedring jeg selv måtte forestå skrev han. Men ifølge vedtægterne skal gulvet vedligeholdes af sælger.

Jeg kontaktede herefter administrationen om jeg måtte bestille en ny vurdering, da jeg ikke var tilfreds med det arbejde han har udført. Jeg spurgte også til hvordan det han kunne skrive sådan når det nu stod i vedtægterne. Jeg fik aldrig et klart svar fra adm. og de skriver at jeg selv må betale for en ny vurdering. Det havde jeg så også tænkt mig - men nu tænker jeg på om det overhovedet kan svare sig. Jeg tænker om jeg istedet skulle forsøge at forhandle med sælger, og hvis han ikke er interesseret i dette - så må jeg tage det i civilretten.

Men hvad synes i - jeg forestiller mig jeg står stærkt i sagen, men jeg vil meget gerne høre jeres holdning inden jeg går i civilretten med dette.

På forhånd tak.
cappadk
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9/01/2013 12:58

Re: Kasseret gulv var ikke medtaget i rapport

Indlægaf cappadk » 9/01/2013 13:13

Hmm hvordan uploader man billeder? Den siger jeg ikke kan tilføje vedhæftede filer, 0 er det maks. antal!


JEg ville uploade et billede så i kunne se hvad jeg talte om, jeg har iøvrigt også sendt billederne til vurderingsmanden og efterfølgende administrationen.
cappadk
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9/01/2013 12:58

Re: Kasseret gulv var ikke medtaget i rapport

Indlægaf cappadk » 9/01/2013 23:16

Er der virkelig ikke nogen der sidder inde med noget erfaring eller viden :)
cappadk
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9/01/2013 12:58

Re: Kasseret gulv var ikke medtaget i rapport

Indlægaf Sarahmiss » 15/10/2013 01:15

Hvordan gik det med vurderingen af dit gulv?
Sarahmiss
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15/10/2013 01:05


Tilbage til Forbedringer og løsøre i lejligheden

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron