Chikane

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Chikane

Indlægaf sheila » 16/08/2013 07:33

Hej.

Vi føler os chikaneret af Formanden for andelsbolig foreningen, hvad gør vi eller retter er der noget vi kan gøre.

Det drejer sig om en episode som udspillede sig i dag. D.15-08-2013. Hvor jeg bliver kaldt en løgner af formanden.

Dette føler vi som at blive Jagtet på det groveste. Og det vil vi ikke finde os i mere. For det er ikke første gang han har talt grimt til os.

Det hele starter da næstformanden og formanden kommer over i sidste uge og bad os om at male Carporten, hvor jeg stille og roligt forklarer dem at det er spild af foreningens penge, da vi skal til at pille det ned lige så snart vinteren er over. For så at sætte en ny op lige så snart frosten er væk. Da træværket er råddent.

Men de holder fast i at der skal males ud mod vejen. Vi siger okay, selvom om vi bliver ved med at holde fast i det er spild af penge.

Min mand og jeg går så i gang med at male det man kan se ude fra vejen og løber tør for maling. Hvor efter jeg i går, den 14-08-2013. Går over og beder om mere maling. Og bliver nu kommanderet til at male det ind mod naboen. Hvor jeg også bare siger okay. Da jeg ikke orker flere problemer.

Så i dag, hvor formanden kommer og ringer på, påstår han at vi ikke skulle male det hele man kan se ude fra, men kun det øverste og lågen, fordi det andet er spild af penge og en spand maling koster 700,-. Hvor jeg så lige så stille siger til ham at det var det jeg sagde når nu det skulle pilles ned. Her efter bliver formanden sur og siger at vi ikke piller det ned til næste år og kalder mig en løgner. For de har jo ikke fået ansøgningen endnu. Og så bliver jeg sur. Jeg vil ikke stå i mit eget hus og blive svinet til ! Jeg hæver stemmen og siger at den skal de nok få, men der er altså 7-8 måneder til.

Står på bar bund her og ved ikke lige hvad vi skal stille op, ud over vi kan prøve at vælte ham af posten.

Men er det overhoved lovligt det han gør?

Hilsen
Palle og sheila
sheila
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 16/08/2013 07:23

Re: Chikane

Indlægaf molan » 19/08/2013 08:50

Ja, det er ikke ulovligt at være ubehøvlet eller et fjols.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron