Salg af andel efter eksklusion

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Salg af andel efter eksklusion

Indlægaf LLB » 13/09/2014 10:20

Jeg har forsøgt at sælge min andel over en længere periode af private årsager. Den har været umulig at komme af med og har derfor været udbudt til 1kr i flere måneder. Det ender i en eksklusion.
Jeg modtager eksklusionsvarsel d. 6. april, huslejen skal være betalt d. 25. April. Den betales ikke.
Den 28. April meddeler jeg bestyrelsen at jeg har en køber, men får af vide at jeg ikke har ret til at blande mig i salget af lejligheden mere.
Den 1. Maj modtager jeg et brev at jeg er ekskluderet dateret d. 30. april.

Spørgsmål 1.
Har bestyrelsen ret til at stoppe mit salg på dette tidspunkt?

Bestyrelsen sætter lejligheden til salg 3. mdr efter eksklusion, til en pris af 100.000.
Jeg har haft den til salg for 1kr, min underbo's blev solgt til 10.000. Andelen ender med at blive solgt til 50.000.

Spørgsmål 2.
Må bestyrelsen sætte en pris der er 100.000% i forhold til tidligere pris. Og må de vente 3. måneder med at sætte den til salg efter eksklusion?

Med venlig hilsen LLB
LLB
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13/09/2014 09:31

Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 7 gæster

cron